Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Назва: Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному внз
Інші назви: Problem-based learning as a factor of increasing the efficiency of learning in foreign language lessons in nonlinguistic higher education institutions
Автори: Стецько, Ірина
Стецько, Ирина
Stetsko, Iryna
Ключові слова: проблемне навчання
проблемна ситуація
рольові ситуації
problem-based learning
problem situation
role-play
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Стецько І. Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному внз / І. Стецько // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 143-151.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття «проблемне навчання», «проблемна ситуація», охарактеризовано основні розряди проблемних ситуацій, запропоновано комплекс проблемних ситуативних задач для підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному ВНЗ. The article defines the concepts of “problem-based learning”, “problem situation”, describes the basic categories of problem situations; the complex of problem situation tasks to increase the efficiency of learning in foreign language lessons in nonlinguistic higher education institutions is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stetsko.pdf543.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.