Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Title: Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному внз
Other Titles: Problem-based learning as a factor of increasing the efficiency of learning in foreign language lessons in nonlinguistic higher education institutions
Authors: Стецько, Ірина
Стецько, Ирина
Stetsko, Iryna
Keywords: проблемне навчання
проблемна ситуація
рольові ситуації
problem-based learning
problem situation
role-play
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Стецько І. Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному внз / І. Стецько // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 143-151.
Abstract: У статті визначено поняття «проблемне навчання», «проблемна ситуація», охарактеризовано основні розряди проблемних ситуацій, запропоновано комплекс проблемних ситуативних задач для підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному ВНЗ. The article defines the concepts of “problem-based learning”, “problem situation”, describes the basic categories of problem situations; the complex of problem situation tasks to increase the efficiency of learning in foreign language lessons in nonlinguistic higher education institutions is proposed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stetsko.pdf543.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.