Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152
Title: Дидактична підготовка майбутнього викладача іноземної мови як базова складова його іншомовної педагогічної освіти
Other Titles: Дидактическая подготовка будущего преподавателя иностранного языка как базовая составляющая его иноязычного педагогического образования
Didactic training of future foreign language teacher as a basic component of his foreign language pedagogical education
Authors: Колесниченко, Н. Ю.
Keywords: викладач іноземної мови
дидактична підготовка майбутнього викладача іноземної мови
структура дидактичних знань і вмінь
преподаватель иностранного языка
дидактическая подготовка будущого преподавателя иностранного языка
структура дидактических знаний и умений
foreign language instructor
didactics training of a prospective foreign language instructor
structure of didactics knowledge and skills
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колесниченко Н. Ю. Дидактична підготовка майбутнього викладача іноземної мови як базова складова його іншомовної педагогічної освіти / Н. Ю. Колесниченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 116-123.
Abstract: У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми дидактичної підготовки майбутнього викладача іноземної мови в контексті досліджень, виконаних на засадах професіографічного й акмеологічного підходів. Особливу увагу приділено висвітленню концептуальних засад організації дидактичної підготовки викладача іноземної мови та характеристиці її прикінцевих результатів з огляду на традиційну концепцію її організації. В статье представлены результаты теоретического анализа проблемы дидактической подготовки будущего преподавателя иностранного языка в контексте исследований, выполненных на основе методологии профессиографического и акмеологического подходов. Особое внимание уделено анализу концептуальных основ организации дидактической подготовки преподавателя иностранного языка и характеристике ее результатов сквозь призму традиционной парадигмы ее организации. The article presents the results of a theoretical analysis of the issue of a didactics training for a prospective instructor in foreign languages within the context of research based on methodology of professiography and akmeology approaches. Particular attention was payed to the analysis of the conceptual framework for arrangement of the didactics training for a foreign language instructor and to description of its results through the lenses of its traditional organization.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3152
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnichenkodudak.pdf521.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.