Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3126
Назва: Проблема організації індивідуальних освітніх маршрутів студентів вищого навчального закладу
Інші назви: The problem of the organization of individual educational routes of students of higher education
Автори: Таран, І. В.
Taran, I. V.
Ключові слова: педагогічні знання
система педагогічних знань
педагогічна грамотність
pedagogical knowledge
system of pedagogical knowledge
pedagogical literacy
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Таран І. В. Проблема організації індивідуальних освітніх маршрутів студентів вищого навчального закладу / І. В. Таран // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 99-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто систему педагогічних знань, якими повинні володіти майбутні вчителі, а також визначено основні якості, котрі висовуваються до сучасного фахівця. Висвітлено рівні засвоєння педагогічних знань, компоненти педагогічної грамотності майбутнього вчителя. The system of pedagogical knowledge of future teachers is examined in the article, and the basis internals of modern specialist are determined. The levels of mastering of pedagogical knowledge are found out; the components of pedagogical literacy of future teacher are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3126
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Taran I.V.pdf507.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.