Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3126
Title: Проблема організації індивідуальних освітніх маршрутів студентів вищого навчального закладу
Other Titles: The problem of the organization of individual educational routes of students of higher education
Authors: Таран, І. В.
Taran, I. V.
Keywords: педагогічні знання
система педагогічних знань
педагогічна грамотність
pedagogical knowledge
system of pedagogical knowledge
pedagogical literacy
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Таран І. В. Проблема організації індивідуальних освітніх маршрутів студентів вищого навчального закладу / І. В. Таран // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 99-104.
Abstract: У статті розглянуто систему педагогічних знань, якими повинні володіти майбутні вчителі, а також визначено основні якості, котрі висовуваються до сучасного фахівця. Висвітлено рівні засвоєння педагогічних знань, компоненти педагогічної грамотності майбутнього вчителя. The system of pedagogical knowledge of future teachers is examined in the article, and the basis internals of modern specialist are determined. The levels of mastering of pedagogical knowledge are found out; the components of pedagogical literacy of future teacher are described.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3126
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taran I.V.pdf507.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.