Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3110
Title: Технологія формування професійного статусу майбутнього вчителя в процесі навчально-пізнавальної діяльності
Other Titles: Технология формирования профессионального статуса будущего учителя в процессе учебно-познавательной деятельности
Technology of formation of the professional status of the future teacher in the process of educational and cognitive activity
Authors: Лебедєва, В. В.
Lebedyeva, V. V.
Keywords: технологія формування
професійний статус майбутнього вчителя
навчально-пізнавальна діяльність
навчальна мотивація
технология формирования
профессиональный статус будущего учителя
учебно-познавательная деятельность
учебная мотивация
forming technology
professional status of future teacher
educational-cognitive activity
educational motivation
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Лебедєва В. В. Технологія формування професійного статусу майбутнього вчителя в процесі навчально-пізнавальної діяльності / Лебедєва В. В. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 62-70.
Abstract: У статті розглядається змістовне наповнення етапів технології формування професійного статусу майбутнього вчителя у процесі навчально-пізнавальної діяльності. В статье рассматривается содержательное наполнение этапов технологии формирования профессионального статуса будущего учителя в процессе учебно-познавательной деятельности. In the article the rich in content filling of the stages of technology of forming of professional status of future teacher is examined in the process of educational-cognitive to activity.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3110
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lebedyeva V. V..pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.