Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3107
Назва: Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти
Інші назви: Парадигмальный подход к разработке содержательно-процессуального компонента педагогической подготовки студентов в системе университетского образования
The paradigm approach to the elaboration of the contents-process component of the students’ pedagogical training in the system of of the university education
Автори: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Яблонская, Татьяна Николаевна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: парадигма
змістово-процесуальний підхід
педагогічна підготовка
рольові заняття та технології
парадигма
содержательно-процессуальный подход
педагогическая подготовка
ролевые занятия и технологии. paradigm
contents-process approach
pedagogical training
role lessons and technologies
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Яблонська Т. М. Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти / Яблонська Т. М. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 47-54.
Короткий огляд (реферат): У статті подається теоретичне обґрунтування змістово-процесуального підходу до організації педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти, розкриваються його сутність та професіональний підхід. В статье дается теоретическое обоснование содержательно-процессуального подхода к организации педагогической подготовки студентов в системе университетского образования, раскрываются его сущность и пути реализации в учебном процессе. The theoretical ground of contents-process approach to the students’ pedagogical training organization in the system of the university education, its essence and the ways of realization in the teaching process are discovered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3107
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yablonskaya Tetyana Mykolaivna.pdf139.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.