Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЯблонская, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorYablonska, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-08-14T09:22:48Z-
dc.date.available2019-08-14T09:22:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯблонська Т. М. Парадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти / Яблонська Т. М. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 47-54.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3107-
dc.description.abstractУ статті подається теоретичне обґрунтування змістово-процесуального підходу до організації педагогічної підготовки студентів у системі університетської освіти, розкриваються його сутність та професіональний підхід. В статье дается теоретическое обоснование содержательно-процессуального подхода к организации педагогической подготовки студентов в системе университетского образования, раскрываются его сущность и пути реализации в учебном процессе. The theoretical ground of contents-process approach to the students’ pedagogical training organization in the system of the university education, its essence and the ways of realization in the teaching process are discovered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectзмістово-процесуальний підхідuk
dc.subjectпедагогічна підготовкаuk
dc.subjectрольові заняття та технологіїuk
dc.subjectпарадигмаuk
dc.subjectсодержательно-процессуальный подходuk
dc.subjectпедагогическая подготовкаuk
dc.subjectролевые занятия и технологии. paradigmuk
dc.subjectcontents-process approachuk
dc.subjectpedagogical traininguk
dc.subjectrole lessons and technologiesuk
dc.titleПарадигмальний підхід до розробки змістово-процесуального компоненту педагогічної підготовки студентів у системі університетської освітиuk
dc.title.alternativeПарадигмальный подход к разработке содержательно-процессуального компонента педагогической подготовки студентов в системе университетского образованияuk
dc.title.alternativeThe paradigm approach to the elaboration of the contents-process component of the students’ pedagogical training in the system of of the university educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yablonskaya Tetyana Mykolaivna.pdf139.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.