Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3105
Назва: | Продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию |
Інші назви: | Продуктивний і рецептивний аспекти навчання словотворення Productive and receptive teaching of word-building |
Автори: | Панченко, М. О. Panchenko, M. O. Голубенко, Л. М. Golubenko, L. M. Караваева, Т. Л. Karavaeva, Tetyana Leonidivna |
Ключові слова: | словообразование словообразовательная модель аффикс префикс суффикс словотворення словотвірна модель афікс префікс суфікс word-building word-building model affix prefix suffix |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Панченко М.О., Голубенко Л.М., Караваева Т.Л. Продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию / М. О. Панченко, Л. М. Голубенко, Т. Л. Караваева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 42-47. |
Короткий огляд (реферат): | В данной работе описываются продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию. Функциональные характеристики словообразовательной модели должны занимать центральное место в обучении словообразованию, которое может использоваться для формирования навыков как в говорении, так и в чтении в зависимости от особенностей каждого из этих видов речевой деятельности. У пропонованій роботі описуються продуктивний і рецептивний аспекти навчання словотворення. Функціональні характеристики словотвірної моделі повинні займати провідне місце в навчанні словотворення, яке може вживатися для формування навичок як в говорінні, так і в читанні, в залежності від особливостей кожного з цих видів мовленнєвої діяльності. Teaching word-building of the English language for receptive and productive purposes is described. Functional characteristics of the word- building model are to be in focus of teaching. Exercises for teaching word-building for teaching both speaking and reading are suggested. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3105 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Panchenko M.O., Golubenko L.M., Karavaeva T.L..pdf | 132.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.