Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3105
Назва: Продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию
Інші назви: Продуктивний і рецептивний аспекти навчання словотворення
Productive and receptive teaching of word-building
Автори: Панченко, М. О.
Panchenko, M. O.
Голубенко, Л. М.
Golubenko, L. M.
Караваева, Т. Л.
Karavaeva, Tetyana Leonidivna
Ключові слова: словообразование
словообразовательная модель
аффикс
префикс
суффикс
словотворення
словотвірна модель
афікс
префікс
суфікс
word-building
word-building model
affix
prefix
suffix
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Панченко М.О., Голубенко Л.М., Караваева Т.Л. Продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию / М. О. Панченко, Л. М. Голубенко, Т. Л. Караваева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 42-47.
Короткий огляд (реферат): В данной работе описываются продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию. Функциональные характеристики словообразовательной модели должны занимать центральное место в обучении словообразованию, которое может использоваться для формирования навыков как в говорении, так и в чтении в зависимости от особенностей каждого из этих видов речевой деятельности. У пропонованій роботі описуються продуктивний і рецептивний аспекти навчання словотворення. Функціональні характеристики словотвірної моделі повинні займати провідне місце в навчанні словотворення, яке може вживатися для формування навичок як в говорінні, так і в читанні, в залежності від особливостей кожного з цих видів мовленнєвої діяльності. Teaching word-building of the English language for receptive and productive purposes is described. Functional characteristics of the word- building model are to be in focus of teaching. Exercises for teaching word-building for teaching both speaking and reading are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3105
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchenko M.O., Golubenko L.M., Karavaeva T.L..pdf132.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.