Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3105
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, М. О. | - |
dc.contributor.author | Panchenko, M. O. | - |
dc.contributor.author | Голубенко, Л. М. | - |
dc.contributor.author | Golubenko, L. M. | - |
dc.contributor.author | Караваева, Т. Л. | - |
dc.contributor.author | Karavaeva, Tetyana Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-14T09:08:30Z | - |
dc.date.available | 2019-08-14T09:08:30Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Панченко М.О., Голубенко Л.М., Караваева Т.Л. Продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию / М. О. Панченко, Л. М. Голубенко, Т. Л. Караваева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 42-47. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3105 | - |
dc.description.abstract | В данной работе описываются продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию. Функциональные характеристики словообразовательной модели должны занимать центральное место в обучении словообразованию, которое может использоваться для формирования навыков как в говорении, так и в чтении в зависимости от особенностей каждого из этих видов речевой деятельности. У пропонованій роботі описуються продуктивний і рецептивний аспекти навчання словотворення. Функціональні характеристики словотвірної моделі повинні займати провідне місце в навчанні словотворення, яке може вживатися для формування навичок як в говорінні, так і в читанні, в залежності від особливостей кожного з цих видів мовленнєвої діяльності. Teaching word-building of the English language for receptive and productive purposes is described. Functional characteristics of the word- building model are to be in focus of teaching. Exercises for teaching word-building for teaching both speaking and reading are suggested. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | словообразование | uk |
dc.subject | словообразовательная модель | uk |
dc.subject | аффикс | uk |
dc.subject | префикс | uk |
dc.subject | суффикс | uk |
dc.subject | словотворення | uk |
dc.subject | словотвірна модель | uk |
dc.subject | афікс | uk |
dc.subject | префікс | uk |
dc.subject | суфікс | uk |
dc.subject | word-building | uk |
dc.subject | word-building model | uk |
dc.subject | affix | uk |
dc.subject | prefix | uk |
dc.subject | suffix | uk |
dc.title | Продуктивный и рецептивный аспекты обучения словообразованию | uk |
dc.title.alternative | Продуктивний і рецептивний аспекти навчання словотворення | uk |
dc.title.alternative | Productive and receptive teaching of word-building | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Panchenko M.O., Golubenko L.M., Karavaeva T.L..pdf | 132.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.