Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3103
Title: Монiторинг i контроль – важливi складники в пiдвищеннi якостi фаховоi пiдготовки майбутнiх учителiв iноземних мов
Other Titles: Мониторинг и контроль – важные составляющие в повышении качества профессиональной подготовки будущих учителей иностранных языков
Monitoring and control as the main components of the future teachers of foreing languages’ professional training quality raising
Authors: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Яблонская, Татьяна Николаевна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Keywords: принцип рольової перспективи
монiторинг
оцiнювання
фахова пiдготовка
the principle of the role perspective
monitoring
evaluation
professional training
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Яблонська Т. М. Монiторинг i контроль – важливi складники в пiдвищеннi якостi фаховоi пiдготовки майбутнiх учителiв iноземних мов / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 50-57.
Abstract: В статтi теоретично обгрунтовано монiторинг и оцiнювання навчальних досягнень майбутнiх учителiв iноземних мов в процесi фахової пiдготовки, побудованої за принципом рольової перспективи. Monitoring and evaluation of the future teachers of foreign languages’ learning achievements in the process of the professional training built on the principle of the role perspective are theoretically grounded in the article.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3103
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf139.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.