Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3103
Title: | Монiторинг i контроль – важливi складники в пiдвищеннi якостi фаховоi пiдготовки майбутнiх учителiв iноземних мов |
Other Titles: | Monitoring and control as the main components of the future teachers of foreing languages’ professional training quality raising |
Authors: | Яблонська, Тетяна Миколаївна Yablonska, Tetyana Mykolaivna |
Keywords: | принцип рольової перспективи монiторинг оцiнювання фахова пiдготовка the principle of the role perspective monitoring evaluation professional training |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Яблонська Т. М. Монiторинг i контроль – важливi складники в пiдвищеннi якостi фаховоi пiдготовки майбутнiх учителiв iноземних мов / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 50-57. |
Abstract: | В статтi теоретично обгрунтовано монiторинг и оцiнювання навчальних досягнень майбутнiх учителiв iноземних мов в процесi фахової пiдготовки, побудованої за принципом рольової перспективи. Monitoring and evaluation of the future teachers of foreign languages’ learning achievements in the process of the professional training built on the principle of the role perspective are theoretically grounded in the article. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3103 |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.