Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3103
Назва: Монiторинг i контроль – важливi складники в пiдвищеннi якостi фаховоi пiдготовки майбутнiх учителiв iноземних мов
Інші назви: Monitoring and control as the main components of the future teachers of foreing languages’ professional training quality raising
Автори: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: принцип рольової перспективи
монiторинг
оцiнювання
фахова пiдготовка
the principle of the role perspective
monitoring
evaluation
professional training
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яблонська Т. М. Монiторинг i контроль – важливi складники в пiдвищеннi якостi фаховоi пiдготовки майбутнiх учителiв iноземних мов / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 50-57.
Короткий огляд (реферат): В статтi теоретично обгрунтовано монiторинг и оцiнювання навчальних досягнень майбутнiх учителiв iноземних мов в процесi фахової пiдготовки, побудованої за принципом рольової перспективи. Monitoring and evaluation of the future teachers of foreign languages’ learning achievements in the process of the professional training built on the principle of the role perspective are theoretically grounded in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3103
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf139.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.