Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3099
Title: Професійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводу
Other Titles: Профессиональная подготовка в ВУЗе как контекстуальное пространство психологического сопровождения
Professional high school training as a contextual space of psichological guidance
Authors: Велитченко, Леонід Кирилович
Велитченко, Леонид Кириллович
Velytchenko, Leonid Kyrylovych
Keywords: професійна підготовка
педагогічна взаємодія
психологічний супровід
психологічна лабораторія
professional training
pedagogical cooperation
psychological guidance
psychological laboratory
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Велитченко Л. К. Професійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 25-34.
Abstract: У статті наголошується значення цілісного інваріантного образу професійної праці як психологічного регулятора професійної діяльності, що ґрунтується на відповідних інваріантах діяльнісних ситуацій, транслятором яких має бути викладач вузу. Розглядаються питання, пов’язані із створенням необхідного інтерактивного простору, орієнтованого на використання інтеграційних тенденцій «входження» в професійне середовище. The importance of integral invariant of the professional labor image as a psychological regulator of the professional activity based on the proper invariants of the activity situations is noted. The translator of such invariants must be a high school teacher. The issues related to the creation of necessary interactive space, oriented on using integrative tendencies of the «entering» in a professional environment are considered.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3099
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf156.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.