Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелитченко, Леонід Кирилович-
dc.contributor.authorVelytchenko, Leonid Kyrylovych-
dc.date.accessioned2019-08-14T07:42:22Z-
dc.date.available2019-08-14T07:42:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВелитченко Л. К. Професійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводу / Л. К. Велитченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 25-34.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3099-
dc.description.abstractУ статті наголошується значення цілісного інваріантного образу професійної праці як психологічного регулятора професійної діяльності, що ґрунтується на відповідних інваріантах діяльнісних ситуацій, транслятором яких має бути викладач вузу. Розглядаються питання, пов’язані із створенням необхідного інтерактивного простору, орієнтованого на використання інтеграційних тенденцій «входження» в професійне середовище. The importance of integral invariant of the professional labor image as a psychological regulator of the professional activity based on the proper invariants of the activity situations is noted. The translator of such invariants must be a high school teacher. The issues related to the creation of necessary interactive space, oriented on using integrative tendencies of the «entering» in a professional environment are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectпсихологічна лабораторіяuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectpedagogical cooperationuk
dc.subjectpsychological guidanceuk
dc.subjectpsychological laboratoryuk
dc.titleПрофесійна підготовка у ВНЗ як контекстуальний простір психологічного супроводуuk
dc.title.alternativeProfessional high school training as a contextual space of psichological guidanceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf156.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.