Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3094
Назва: Мовлення батьків як взірець правильності мовленєвого розвитку дошкільників
Інші назви: Речь родителей как образец правильности речевой развития дошкольников
Speaking of parents as a model of correctness the development of speech preschoolers
Автори: Жаровцева, Тетяна Григорівна
Жаровцева, Татьяна Григорьевна
Zharovtseva, Tetyana Grygorivna
Ключові слова: мовне спілкування
мовні здібності
сім’я
сімейне виховання
речевое общение
языковые способности
семья
семейное воспитание
verbal communication
language abilities
family
family education
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Жаровцева Т. Г. Мовлення батьків як взірець правильності мовленєвого розвитку дошкільників / Т. Г. Жаровцева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 257-262.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність і формування мовного спілкування як потенційної основи розвитку мовлення дітей, визначено принципи мовного спілкування дошкільників в сім’ї, роль дорослого в розвитку мовних здібностей дітей. В статье рассматривается сущность и формирование речевого общения как потенциальной основы развития речи детей, определены принципы речевого общения дошкольников в семье, роль взрослого в развитии языковых способностей детей. This article discusses the nature and formation of verbal communication as a potential basis of children’s speech, the principles of speech communication of preschool children in the family, the role of adults in the development of language abilities of children. In communicating the need varies in content depending on the nature of superior child’s adult. At each stage of development, the need for communication is constituted as an adult in such participation is necessary and sufficient to address the child basic, typical for his age problems. Development of speech hearing allows the child to understand many words and learn the names of many subjects, but mastering them passive speech and proclamation of active words crucially depends on the degree of communication with adults. The more parents involved with children, the more they use educational games and draw the child’s attention on the surrounding objects in detail told about them, the more new words and names remembers the child, and then develops his active vocabulary.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3094
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zharovtseva.pdf504.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.