Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3080
Title: Етапи та рівні формування музично-імпровізаційних умінь у майбутніх учителів музики
Other Titles: Этапы и уровни формирования музыкально-импровизационных умений у будущих учителей музыки
Stages and forming levels musically-improvisation abilities for future music masters
Authors: Мен, Мен
Мэн, Мэн
Men, Men
Keywords: інтерпретаційна діяльність
музичний текст
імпровізаційні уміння
рівні
етапи
метод навчання
варіаційність
комбінаторність
гармонійний супровід
звукові та акордові утворення
интерпретационная деятельность
музыкальный текст
импровизационные умения
уровни
этапы
метод обучения
вариационность
комбинаторность
гармоническое сопровождение
звуковые и аккордовые образования
interpretive activities
musical text
improvisational skills
levels
stages
teaching method
variational
combinatorial
harmonic accompaniment
sound and chord education
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Мен Мен. Етапи та рівні формування музично-імпровізаційних умінь у майбутніх учителів музики / Мен Мен // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 172-179.
Abstract: Стаття спрямована на розкриття шляхів досягнення результатів формування імпровізаційних умінь у процесі занять з «концертмейстерського класу» та «ансамблевого музикування» в контексті дисертаційного дослідження. Одним з таких шляхів було виявлення етапів та рівнів формування музично-імпровізаційних умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва. Статья направлена на раскрытие путей достижения результатов формирования импровизационных умений в процессе занятий по «концертмейстерскому классу» и « ансамблевому музицированию» в контексте диссертационного исследования. Одним из таких путей было выявление этапов и уровней формирования музыкально-импровизационных умений у будущих учителей музыкального искусства. Article seeks to disclose how to achieve the results the formation of improvisational skills in the training process on the «accompaniment’s class» and «ensemble music».One way was to identify the stages and levels of formation of musical improvisation skills of future teachers of music.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3080
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Men Men.pdf518.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.