Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3075
Назва: Проблеми та перспективи формування академічної мобільності майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Дядченко, О. В.
Ключові слова: мобільність
академічна мобільність
майбутні вчителі іноземної мови
академическая мобильность
mobility
academic mobility
future teachers of foreign languages
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Дядченко О. В. Проблеми та перспективи формування академічної мобільності майбутніх учителів іноземної мови / О. В. Дядченко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 152-157.
Короткий огляд (реферат): Автор визначає проблеми та перспективи формування академічної мобільності майбутніх учителів іноземної мови, підкреслює, що у процесі її формування актуалізується низка проблем. По-перше, ні викладачі, ні студенти часто не мають уявлення про проблему академічної мобільності і тому не зацікавлені в її формуванні. По-друге, існує суперечність між результатами освіти сучасного випускника педагогічного вузу та вимогами до академічно мобільної особистості. По-третє, на сьогоднішній день існує лише незначна кількість навчальних курсів з відповідним методичним забезпеченням, спрямованим на розкриття проблеми академічної мобільності взагалі і формування її як особистісної характеристики, зокрема. По-четверте, різні дослідження виявляють неоднозначне трактування самого поняття «академічна мобільність». The author identifies the problems and prospects of forming academic mobility future foreign language teachers, said that in the process of its formation is updated several problems. First, neither teachers nor students are often unaware of the problem of academic mobility and therefore are not interested in its development. Second, there is a contradiction between the results of the graduate education of modern pedagogical university and academic mobility requirements of the individual. Third, at present there are only a small number of training courses with the appropriate methodological support aimed at solving the problem of academic mobility in general and its formation as a personal characteristic, in particular. Fourth, various studies reveal a mixed interpretation of the concept of «academic mobility».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3075
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyachenko.pdf503.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.