Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3059
Назва: Студійна організація педагогічної взаємодії студента і викладача у процесі вивчення іноземної мови спеціального використання
Автори: Гончар, О. В.
Ключові слова: іноземна мова
комунікативний підхід
педагогічна взаємодія
студійна організація
партнери
вища школа
педагогічна технологія
иностранный язык
коммуникативный подход
педагогическое взаимодействие
студийная организация
партнеры
высшая школа
педагогическая технология
foreign language
communicative approach
pedagogical mutual relations
studio organization
partners
higher education
educational technology
dialogue
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Гончар О. В. Студійна організація педагогічної взаємодії студента і викладача у процесі вивчення іноземної мови спеціального використання / О. В. Гончар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 81-86.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто актуальні проблеми перебудови викладання іноземних мов у вищій школі. Схарактеризовано специфіку понять «педагогічна технологія» та «студійна організація педагогічної взаємодії» . Розкрито сутність тенденції студійної організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи як однієї з провідних умов підвищення ефективності процесу вивчення іноземних мов, опанування його учасниками механізмами побудови людських взаємовідносин для досягнення поставленої професійної мети та гуманізації стосунків між людьми. Рассмотрены актуальные проблемы перестройки преподавания иностранных языков в высшей школе. Охарактеризована специфика понятий «педагогическая технология» и «студийная организация педагогического взаимодействия». Раскрыта сущность тенденции студийной организации педагогического взаимодействия участников учебного процесса высшей школы как одного из главных условий повышения эффективности обучения иностранным языкам, овладения его участниками механизмами построения человеческих взаимоотношений для достижения поставленной профессиональной цели и в целом гуманизации отношений между людьми. The specificity of the terms «educational technology» and “studio organization of pedagogical mutual relations’ is characterized. The range of actual problems of foreign language teaching development are considered. The essence of trend of the studio organization of pedagogical mutual relations between participants of higher school the educational process as one of the leading terms both of the teaching foreign language process efficiency, mastery of its members mechanisms of human relationships making to achieve professional goals and humanization of human relations is revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3059
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gonchar.pdf505.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.