Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончар, О. В.-
dc.date.accessioned2019-08-13T09:08:10Z-
dc.date.available2019-08-13T09:08:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГончар О. В. Студійна організація педагогічної взаємодії студента і викладача у процесі вивчення іноземної мови спеціального використання / О. В. Гончар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 81-86.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3059-
dc.description.abstractРозглянуто актуальні проблеми перебудови викладання іноземних мов у вищій школі. Схарактеризовано специфіку понять «педагогічна технологія» та «студійна організація педагогічної взаємодії» . Розкрито сутність тенденції студійної організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи як однієї з провідних умов підвищення ефективності процесу вивчення іноземних мов, опанування його учасниками механізмами побудови людських взаємовідносин для досягнення поставленої професійної мети та гуманізації стосунків між людьми. Рассмотрены актуальные проблемы перестройки преподавания иностранных языков в высшей школе. Охарактеризована специфика понятий «педагогическая технология» и «студийная организация педагогического взаимодействия». Раскрыта сущность тенденции студийной организации педагогического взаимодействия участников учебного процесса высшей школы как одного из главных условий повышения эффективности обучения иностранным языкам, овладения его участниками механизмами построения человеческих взаимоотношений для достижения поставленной профессиональной цели и в целом гуманизации отношений между людьми. The specificity of the terms «educational technology» and “studio organization of pedagogical mutual relations’ is characterized. The range of actual problems of foreign language teaching development are considered. The essence of trend of the studio organization of pedagogical mutual relations between participants of higher school the educational process as one of the leading terms both of the teaching foreign language process efficiency, mastery of its members mechanisms of human relationships making to achieve professional goals and humanization of human relations is revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectстудійна організаціяuk
dc.subjectпартнериuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectиностранный языкuk
dc.subjectкоммуникативный подходuk
dc.subjectпедагогическое взаимодействиеuk
dc.subjectстудийная организацияuk
dc.subjectпартнерыuk
dc.subjectвысшая школаuk
dc.subjectпедагогическая технологияuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectcommunicative approachuk
dc.subjectpedagogical mutual relationsuk
dc.subjectstudio organizationuk
dc.subjectpartnersuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjectdialogueuk
dc.titleСтудійна організація педагогічної взаємодії студента і викладача у процесі вивчення іноземної мови спеціального використанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gonchar.pdf505.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.