Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3054
Назва: Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів у загальноосвітній школі
Інші назви: Organizational and edagogical conditions of teaching gifted schoolchildren at comprehensive school
Автори: Ткачов, А. С.
Tkachov, Artem
Ключові слова: giftedness
schoolchild
comprehensive school
organizational and pedagogical conditions
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ткачов А. С. Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів у загальноосвітній школі / А. С. Ткачов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 66-70.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено суть та види обдарованості особистості. Розкрито специфіку навчання обдарованих учнів. Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови успішного навчання обдарованих учнів в загальноосвітній школі.The article defines the essence and types of personality’s giftedness, reveals the specificity of teaching gifted schoolchildren. The theoretical justification to the organizational and pedagogical conditions of successful teaching gifted schoolchildren at comprehensive school is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3054
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachov.pdf497.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.