Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3054
Title: Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів у загальноосвітній школі
Other Titles: Organizational and edagogical conditions of teaching gifted schoolchildren at comprehensive school
Authors: Ткачов, А. С.
Tkachov, Artem
Keywords: giftedness
schoolchild
comprehensive school
organizational and pedagogical conditions
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ткачов А. С. Організаційно-педагогічні умови навчання обдарованих учнів у загальноосвітній школі / А. С. Ткачов // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 66-70.
Abstract: У статті визначено суть та види обдарованості особистості. Розкрито специфіку навчання обдарованих учнів. Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови успішного навчання обдарованих учнів в загальноосвітній школі.The article defines the essence and types of personality’s giftedness, reveals the specificity of teaching gifted schoolchildren. The theoretical justification to the organizational and pedagogical conditions of successful teaching gifted schoolchildren at comprehensive school is given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3054
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachov.pdf497.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.