Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2956
Title: Сутність педагогічної імпровізації в психолого-педагогічній науці
Authors: Шмиголь, Ганна Дмитрівна
Keywords: педагогічне спілкування
педагогічна творча діяльність
інтуїтивне та інтуїтивно-логічне мислення
pedagogical communication
pedagogical creative activity
pedagogical improvisation
logical and logical-intuitive thinking
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Шмиголь Г.Д. Сутність педагогічної імпровізації в психолого-педагогічній науці. / Г.Д. Шмиголь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 203-209.
Abstract: В даній статті проаналізована психолого-педагогічна література в області визначення місця педагогічної імпровізації у психолого-педагогічній науці, а також окреслено її значення у професійній діяльності викладача вищої школи. У ході аналізу досліджень були виявлені сутність поняття педагогічної імпровізації, етапи її виникнення, її класифікація, механізм її внутрішнього виникнення, а також рушійні сили її функціонування в процесі педагогічного спілкування.The psychology-pedagogical literature in the region of definition the place of pedagogical improvisation in the psychology-pedagogical science is analysed in this article, the pedagogical improvisation’s importance in the professional activity of the high school teacher is outlined. During the analysing of the researches were discovered the essence of definition of the pedagogical improvisation, stages of it’s origin, it’s classification, the mechanism of it’s inner origin, and the movable forces of it’s functionation during the process of pedagogical communication.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2956
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shmigol.pdf476.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.