Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШмиголь, Ганна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2019-08-07T11:19:58Z-
dc.date.available2019-08-07T11:19:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШмиголь Г.Д. Сутність педагогічної імпровізації в психолого-педагогічній науці. / Г.Д. Шмиголь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 203-209.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2956-
dc.description.abstractВ даній статті проаналізована психолого-педагогічна література в області визначення місця педагогічної імпровізації у психолого-педагогічній науці, а також окреслено її значення у професійній діяльності викладача вищої школи. У ході аналізу досліджень були виявлені сутність поняття педагогічної імпровізації, етапи її виникнення, її класифікація, механізм її внутрішнього виникнення, а також рушійні сили її функціонування в процесі педагогічного спілкування.The psychology-pedagogical literature in the region of definition the place of pedagogical improvisation in the psychology-pedagogical science is analysed in this article, the pedagogical improvisation’s importance in the professional activity of the high school teacher is outlined. During the analysing of the researches were discovered the essence of definition of the pedagogical improvisation, stages of it’s origin, it’s classification, the mechanism of it’s inner origin, and the movable forces of it’s functionation during the process of pedagogical communication.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk
dc.subjectпедагогічна творча діяльністьuk
dc.subjectінтуїтивне та інтуїтивно-логічне мисленняuk
dc.subjectpedagogical communicationuk
dc.subjectpedagogical creative activityuk
dc.subjectpedagogical improvisationuk
dc.subjectlogical and logical-intuitive thinkinguk
dc.titleСутність педагогічної імпровізації в психолого-педагогічній науціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shmigol.pdf476.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.