Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2953
Title: Реалізація завдань творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами розвивально-навчального потенціалу української літератури для дітей
Authors: Монке, Олена Станіславівна
Monke, Olena Stanislavivna
Єлькіна, В. В.
Keywords: творчий розвиток
розвивально-навчальний потенціал художньої літератури
діти дошкільного віку
creative development
developmental-learning potential of fiction
children of pre-school age
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Монке О.С., Єлькіна В.В. Реалізація завдань творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами розвивально-навчального потенціалу української літератури для дітей. / О.С. Монке, В.В. Єлькіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 191-198.
Abstract: Стаття присвячується проблемі творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами розвивально-навчального потенціалу української літератури для дітей. Досліджується розвивально–навчальний потенціал української дитячої літератури, виокремлюються завдання, що стоять перед вихователем у роботі з книгою, надаються рекомендації щодо організації читання дітям старшого дошкільного віку. The article is dedicated to the problem of the realization of the objectives of the creative development of children of preschool age means developmental-learning potential of Ukrainian literature for children. Examines the developmental – learning potential of the children’s Ukrainian literature, highlighted the challenges facing the tutor to work with the book, and provided recommendations on the organization of reading children of senior pre-school age.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2953
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monke, Yelkina.pdf481.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.