Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Назва: Інтерактивне навчання в сучасній початковій школі
Інші назви: Интерактивное обучение в современной начальной школе
Interactive learning in modern primary school
Автори: Гордуз, Н.О.
Ключові слова: пасивне, активне та інтерактивне навчання
інтерактивна технологія
інтерактивна вправа
пассивное, активное и интерактивное обучение
интерактивная технология
интерактивное упражнение
passive, active and interactive learning
interactive technology
interactive exercise
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Гордуз Н.О. Інтерактивне навчання в сучасній початковій школі. / Н.О. Гордуз // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 59-63.
Короткий огляд (реферат): У поданій статті автор розкриває питання необхідності і доцільності застосування інтерактивного навчання у сучасній початковій школі. Також дається коротка історична довідка розвитку педагогічної думки щодо активного навчання школярів, сучасні напрямки дослідження інтерактивного навчання. Автором наводяться приклади інтерактивних вправ, що відносяться до різних груп інтерактивної технології та коротко пояснюється виконання наведених завдань. В поданой статье автор раскрывает вопросы необходимости и целесообразности применения интерактивного обучения в современной начальной школе. Также даётся короткая историческая справка развития педагогической мысли относительно активного обучения школьников, современные направления исследований интерактивного обучения. Автором приводятся примеры интерактивных упражнений, которые относятся к разным группам интерактивной технологи и кратко даётся объяснение выполнения приведенных заданий. In given article the author reveals the need and feasibility of the use of interactive learning in the modern elementary school. Also gives a brief historical background of pedagogical thought about active learning students, current research directions of interactive learning. The author presents examples of interactive exercises that relate to different groups of interactive technology and briefly explained followed tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gordys.pdf472.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.