Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Title: Інтерактивне навчання в сучасній початковій школі
Other Titles: Интерактивное обучение в современной начальной школе
Interactive learning in modern primary school
Authors: Гордуз, Н.О.
Keywords: пасивне, активне та інтерактивне навчання
інтерактивна технологія
інтерактивна вправа
пассивное, активное и интерактивное обучение
интерактивная технология
интерактивное упражнение
passive, active and interactive learning
interactive technology
interactive exercise
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Гордуз Н.О. Інтерактивне навчання в сучасній початковій школі. / Н.О. Гордуз // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 59-63.
Abstract: У поданій статті автор розкриває питання необхідності і доцільності застосування інтерактивного навчання у сучасній початковій школі. Також дається коротка історична довідка розвитку педагогічної думки щодо активного навчання школярів, сучасні напрямки дослідження інтерактивного навчання. Автором наводяться приклади інтерактивних вправ, що відносяться до різних груп інтерактивної технології та коротко пояснюється виконання наведених завдань. В поданой статье автор раскрывает вопросы необходимости и целесообразности применения интерактивного обучения в современной начальной школе. Также даётся короткая историческая справка развития педагогической мысли относительно активного обучения школьников, современные направления исследований интерактивного обучения. Автором приводятся примеры интерактивных упражнений, которые относятся к разным группам интерактивной технологи и кратко даётся объяснение выполнения приведенных заданий. In given article the author reveals the need and feasibility of the use of interactive learning in the modern elementary school. Also gives a brief historical background of pedagogical thought about active learning students, current research directions of interactive learning. The author presents examples of interactive exercises that relate to different groups of interactive technology and briefly explained followed tasks.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2930
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gordys.pdf472.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.