Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2925
Назва: Позитивизм как методология современного научного познания в сфере образования
Інші назви: Positivism as a methodology of modern scientific knowledge in the field of education
Автори: Чурікова, Катерина Володимирівна
Чурикова, Екатерина Владимировна
Churikova, Kateryna Volodymyrivna
Ключові слова: методология современного философского познания
позитивизм
субъект-объектные отношения
онтологический натурализм
детерминизм
поиск истины
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чурікова К. В. Позитивизм как методология современного научного познания в сфере образования / К. В. Чурікова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (27 травня 2016 року, Одеса). — Одеса ; Дніпропетровськ, 2016. — С. 117-120.
Короткий огляд (реферат): позитивизм послужил основой методологии современного познания и имеет как положительные, так и отрицательные черты проявления в ней
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2925
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Churikova.pdf114.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.