Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2925
Назва: | Позитивизм как методология современного научного познания в сфере образования |
Інші назви: | Positivism as a methodology of modern scientific knowledge in the field of education |
Автори: | Чурікова, Катерина Володимирівна Чурикова, Екатерина Владимировна Churikova, Kateryna Volodymyrivna |
Ключові слова: | методология современного философского познания позитивизм субъект-объектные отношения онтологический натурализм детерминизм поиск истины |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Чурікова К. В. Позитивизм как методология современного научного познания в сфере образования / К. В. Чурікова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (27 травня 2016 року, Одеса). — Одеса ; Дніпропетровськ, 2016. — С. 117-120. |
Короткий огляд (реферат): | позитивизм послужил основой методологии современного познания и имеет как положительные, так и отрицательные черты проявления в ней |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2925 |
Розташовується у зібраннях: | Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Churikova.pdf | 114.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.