Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2924
Title: Результати дослідно-експериментальної роботи з формування педагогічного розуміння в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки
Other Titles: Experimental work results of the formation of the future music teachers’ pedagogical understanding in the process of the professional training
Authors: Левицька, Ірина Миколаївна
Levitska, Iryna Mykolayivna
Keywords: розуміння
педагогічне розуміння
професійна підготовка
вчителі музики
understanding
pedagogical understanding
professional training
music teachers
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Левицька І.М. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування педагогічного розуміння в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки. / І.М. Левицька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 33-38.
Abstract: У статті представлено аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з формування педагогічного розуміння в майбутніх учителів музики у процесі професійної підготовки. У вигляді графіку та таблиці репрезентовано порівняльні дані рівнів сформованості педагогічного розуміння студентів експериментальної та контрольної груп до та після експерименту. The article deals with the analyses of the experimental work results of the formation of the future music teachers’ pedagogical understanding in the process of the professional training. The drawing and the table represent the comparative data of the levels of the formation of the pedagogical understanding of the students of the experimental and control groups before and after the experiment.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2924
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levitskaya.pdf892.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.