Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2799
Назва: До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором
Інші назви: The question of using the hermeneutic approach in the process of students’ work on the music piece
Автори: Кремешна, Т. І.
Kremeshnaya, T. I.
Ключові слова: герменевтичний підхід
герменевтичні вміння
інструментальна підготовка
hermeneutic approach
hermeneutic skills
instrumental preparation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кремешна Т.І. До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором. / Т.І.Кремешна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 221-227.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основних принципів, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. In this article the essence of hermeneutic approach in education, its basic principles, meaning of hermeneutic skills in instrumental preparation of future teacher of music.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2799
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kremeshnaya.pdf476.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.