Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2799
Title: До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором
Other Titles: The question of using the hermeneutic approach in the process of students’ work on the music piece
Authors: Кремешна, Т. І.
Kremeshnaya, T. I.
Keywords: герменевтичний підхід
герменевтичні вміння
інструментальна підготовка
hermeneutic approach
hermeneutic skills
instrumental preparation
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кремешна Т.І. До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором. / Т.І.Кремешна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 221-227.
Abstract: У даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основних принципів, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. In this article the essence of hermeneutic approach in education, its basic principles, meaning of hermeneutic skills in instrumental preparation of future teacher of music.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2799
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kremeshnaya.pdf476.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.