Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/278| Title: | Формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів засобами бібліотечних ресурсів в умовах магістратури | 
| Other Titles: | Formirowangiye of research abilities of future teachers-philologists means of library resources in the conditions of a magistracy | 
| Authors: | Чжоу, Цун Zhou, Cong | 
| Keywords: | уміння дослідницькі уміння бібліотечний ресурс викладачі-філологи магістратура підготовка викладачів-філологів ability research abilities library resource teachers-philologists magistracy training of teachers-philologists | 
| Issue Date: | 2016 | 
| Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Citation: | Чжоу Цун. Формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів засобами бібліотечних ресурсів в умовах магістратури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Чжоу Цун; наук. кер. І. О. Пальшкова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 20 с. | 
| Abstract: | У дисертації вперше визначено педагогічні умови формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів у процесі магістерської підготовки засобами бібліотечних ресурсів; визначено сутність і структуру феномена «дослідницькі вміння майбутніх викладачів-філологів», структурні компоненти формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів в умовах магістратури засобами бібліотечних ресурсів. In the thesis first defined the pedagogical conditions of formation of research skills of future teachers-philologists in the process of masters training by means of library resources. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/278 | 
| Appears in Collections: | Автореферати | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zhou Cong.pdf | 249.83 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
