Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Назва: Огранізаційно-педагогічні засади формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки учителів початкової школи
Інші назви: Organizing-pedagogical bases of the shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school
Автори: Воскобойнікова, Галина Леонідівна
Voskoboynikova, Halyna Leonidivna
Ключові слова: огрнанізаційно-педагогічні засади
домен компетентності
медико-валеологічна компетентність
педагогічний процес
професійна підготовка
освітні інновації
organizing-pedagogical bases
scientif ically-methodical system
domain competention
physician-valeological competention
pedagogical process
training
educational innovation
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Воскобойнікова Г.Л. Огранізаційно-педагогічні засади формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки учителів початкової школи / Г. Л. Воскобойнікова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 7-14.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню організаційно-педагогічних засад формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Автором доведено, що домен компетентності визначається освітньо,кваліфікаційними вимогами, які обумовлюють кінцевий результат етапу навчання у ВНЗ за освітньо,кваліфікаційним рівнем, педагогічного процесу, що забезпечує завершення професійної підготовки. Визначено, що формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи , цілеспрямований, науково обґрунтований педагогічний процес набуття фахово-особистісних якостей на підґрунті теоретичних і практичних медико-валеологічних знань, умінь та навичок, особистісної здатності до професійного творчого розвитку, шляхом самовдосконалення, удосконалення системи шкільної освіти, застосування передового педагогічного досвіду та освітніх інновацій у галузі знань основ здоров’я людини, обумовлений науково-методичною системою та організаційно,педагогічними засадами професійної підготовки фахівців у ВНЗ. The Article is dedicated to study organizing-pedagogical bases of the shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school. The Author brings arguments that domain professional competention is defined educational-qualification by requirements, which condition the final result of the stage of the education in high school accordingly educational, qualification level, pedagogical process, which provides the termination of the training. It Is Determined that shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school - goal-directed, scientifically motivated process of acquisition professional-larval quality on base theoretical and practical physician-valeological of the knowledge’s, skills and skill, larval ability to professional creative development, way personal improvement, improvements of the system of the school formation, using the leading pedagogical experience and educational innovation in branches of the knowledge’s base health of the person, given scientifically-methodical system and organizing-methodical bases of the training specialist in high school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voskoboynikova.pdf134.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.