Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Title: Огранізаційно-педагогічні засади формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки учителів початкової школи
Other Titles: Организационно-педагогические основы формирования медико-валеологической компетентности будущих учителей начальной школы
Organizing-pedagogical bases of the shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school
Authors: Воскобойнікова, Галина Леонідівна
Voskoboynikova, Halyna Leonidivna
Keywords: огрнанізаційно-педагогічні засади
науково-методична система
домен компетентності
медико-валеологічна компетентність
педагогічний процес
професійна підготовка
освітні інновації
организационно-педагогические основы
научно-методическая система
домен компетентности
медико-валеологическая компетентность
педагогический процесс
профессиональная подготовка
образовательные инновации
organizing-pedagogical bases
scientif ically-methodical system
domain competention
physician-valeological competention
pedagogical process
training
educational innovation
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Воскобойнікова Г.Л. Огранізаційно-педагогічні засади формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки учителів початкової школи / Г.Л. Воскобойнікова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 7-14.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню організаційно-педагогічних засад формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Автором доведено, що домен компетентності визначається освітньо,кваліфікаційними вимогами, які обумовлюють кінцевий результат етапу навчання у ВНЗ за освітньо,кваліфікаційним рівнем, педагогічного процесу, що забезпечує завершення професійної підготовки. Визначено, що формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи , цілеспрямований, науково обґрунтований педагогічний процес набуття фахово-особистісних якостей на підґрунті теоретичних і практичних медико-валеологічних знань, умінь та навичок, особистісної здатності до професійного творчого розвитку, шляхом самовдосконалення, удосконалення системи шкільної освіти, застосування передового педагогічного досвіду та освітніх інновацій у галузі знань основ здоров’я людини, обумовлений науково-методичною системою та організаційно,педагогічними засадами професійної підготовки фахівців у ВНЗ. Статья посвящена исследованию организационно,педагогических основ формирования медико-валеологической компетентности будущих учителей начальной школы. Автором доказано, что домен профессиональной компетентности определяется образовательно-квалификационными требованиями, которые обуславливают конечный результат этапа обучения в ВУЗе соответственно образовательно-квалификационному уровню, педагогического процесса, который обеспечивает завершение профессиональной подготовки. Определено, что формирование медико-валеологической компетентности будущих учителей начальной школы – целенаправленный, научно обоснованный процесс приобретения профессионально-личностных качеств на основе теоретических и практических медико-валеологических знаний, умений и навыков, личностной способности к профессиональному творческому развитию, путем самосовершенствования, совершенствования системы школьного образования, применения передового педагогического опыта и образовательных инноваций в отрасли знаний основ здоровья человека, обусловленный научно,методической системой и организационно,методическими основами профессиональной подготовки специалистов в ВУЗе. The Article is dedicated to study organizing-pedagogical bases of the shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school. The Author brings arguments that domain professional competention is defined educational-qualification by requirements, which condition the final result of the stage of the education in high school accordingly educational, qualification level, pedagogical process, which provides the termination of the training. It Is Determined that shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school - goal-directed, scientifically motivated process of acquisition professional-larval quality on base theoretical and practical physician-valeological of the knowledge’s, skills and skill, larval ability to professional creative development, way personal improvement, improvements of the system of the school formation, using the leading pedagogical experience and educational innovation in branches of the knowledge’s base health of the person, given scientifically-methodical system and organizing-methodical bases of the training specialist in high school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voskoboynikova.pdf134.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.