Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734
Title: | Огранізаційно-педагогічні засади формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки учителів початкової школи |
Other Titles: | Organizing-pedagogical bases of the shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school |
Authors: | Воскобойнікова, Галина Леонідівна Voskoboynikova, Halyna Leonidivna |
Keywords: | огрнанізаційно-педагогічні засади домен компетентності медико-валеологічна компетентність педагогічний процес професійна підготовка освітні інновації organizing-pedagogical bases scientif ically-methodical system domain competention physician-valeological competention pedagogical process training educational innovation |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Воскобойнікова Г.Л. Огранізаційно-педагогічні засади формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки учителів початкової школи / Г. Л. Воскобойнікова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 7-14. |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню організаційно-педагогічних засад формування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Автором доведено, що домен компетентності визначається освітньо,кваліфікаційними вимогами, які обумовлюють кінцевий результат етапу навчання у ВНЗ за освітньо,кваліфікаційним рівнем, педагогічного процесу, що забезпечує завершення професійної підготовки. Визначено, що формування медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи , цілеспрямований, науково обґрунтований педагогічний процес набуття фахово-особистісних якостей на підґрунті теоретичних і практичних медико-валеологічних знань, умінь та навичок, особистісної здатності до професійного творчого розвитку, шляхом самовдосконалення, удосконалення системи шкільної освіти, застосування передового педагогічного досвіду та освітніх інновацій у галузі знань основ здоров’я людини, обумовлений науково-методичною системою та організаційно,педагогічними засадами професійної підготовки фахівців у ВНЗ. The Article is dedicated to study organizing-pedagogical bases of the shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school. The Author brings arguments that domain professional competention is defined educational-qualification by requirements, which condition the final result of the stage of the education in high school accordingly educational, qualification level, pedagogical process, which provides the termination of the training. It Is Determined that shaping physician-valeological competention future teachers of the grade school - goal-directed, scientifically motivated process of acquisition professional-larval quality on base theoretical and practical physician-valeological of the knowledge’s, skills and skill, larval ability to professional creative development, way personal improvement, improvements of the system of the school formation, using the leading pedagogical experience and educational innovation in branches of the knowledge’s base health of the person, given scientifically-methodical system and organizing-methodical bases of the training specialist in high school. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2734 |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voskoboynikova.pdf | 134.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.