Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2682
Назва: Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: професійна підготовка вчителя
особистість
педагогічна діяльність
освіта
виховання
розвиток
показники
критерії
навчання
professional preparation of teacher
personality
pedagogical activity
studies
education
development
criteria
indicators
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коростіянець Т.П. Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. / Т.П.Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 99-106.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі визначення рівнів сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями, як характеристики якості процесу професійної підготовки студентів. The article is devoted to the problem of determining levels of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers of natural-mathematical disciplines on individual educational trajectories, as the characteristics of the quality of the process of professional training of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2682
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets.pdf478.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.