Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2682
Title: Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями
Authors: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Keywords: професійна підготовка вчителя
особистість
педагогічна діяльність
освіта
виховання
розвиток
показники
критерії
навчання
professional preparation of teacher
personality
pedagogical activity
studies
education
development
criteria
indicators
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Коростіянець Т.П. Рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями. / Т.П.Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 99-106.
Abstract: Стаття присвячена проблемі визначення рівнів сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями, як характеристики якості процесу професійної підготовки студентів. The article is devoted to the problem of determining levels of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers of natural-mathematical disciplines on individual educational trajectories, as the characteristics of the quality of the process of professional training of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2682
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets.pdf478.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.