Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Назва: Використання гумору у рекламних повідомленнях
Автори: Полякова, А.
Кубко, В. П.
Kubko, V. P.
Ключові слова: реклама
гумор
креативна реклама
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Полякова А., Кубко В. П. Використання гумору у рекламних повідомленнях / А. Полякова, В. П. Кубко // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 43-45.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі дуже важко уявити своє життя без використання реклами: по дорозі на роботу нас вітають різноманітні види зовнішньої реклами; публічний транспорт радує око як всередині рекламою, так і зовні; на радіоефірі під час рубрики «30 хвилин без реклами»; на телебаченні – окрема історія (існують люди, які дивляться телевізор заради реклами, а не телепередач); а наша улюблена мережа Інтернет на сьогодні є найголовнішим носієм реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Розташовується у зібраннях:Випуск 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полякова А., Кубко В. П..pdf71.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.