Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Title: Використання гумору у рекламних повідомленнях
Authors: Полякова, А.
Кубко, В. П.
Kubko, V. P.
Keywords: реклама
гумор
креативна реклама
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Полякова А., Кубко В. П. Використання гумору у рекламних повідомленнях / А. Полякова, В. П. Кубко // Матеріали XХV наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2019. – № 36. – С. 43-45.
Abstract: У сучасному світі дуже важко уявити своє життя без використання реклами: по дорозі на роботу нас вітають різноманітні види зовнішньої реклами; публічний транспорт радує око як всередині рекламою, так і зовні; на радіоефірі під час рубрики «30 хвилин без реклами»; на телебаченні – окрема історія (існують люди, які дивляться телевізор заради реклами, а не телепередач); а наша улюблена мережа Інтернет на сьогодні є найголовнішим носієм реклами.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2666
Appears in Collections:Випуск 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полякова А., Кубко В. П..pdf71.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.