Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/263
Назва: Підготовка майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів
Інші назви: Future teachers-Philologists' training for the organization of pupils' extracurricular creative activity in general educational institutions
Автори: Чайка, Олена Вікторівна
Chayka, Olena Victorivna
Ключові слова: майбутні вчителі-філологи
позакласна творча діяльність учнів
педагогічні умови
модель підготовки майбутніх вчителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів
експериментальна методика
future teachers-philologists
out-of-class creative activity of students
pedagogical conditions
model of training of future teachers of philology for the organization of extra-curricular creative activity of students of general educational institutions
experimental methodology
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний закад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Чайка О. В. Підготовка майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Вікторівна Чайка; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 331 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації подано теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми підготовки учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх закладів, що дозволило обґрунтувати та побудувати модель забезпечення цього процесу, розробити й експериментально перевірити педагогічні умови в системі професійної підготовки студентів у закладі вищої освіти. The dissertation presents a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem of the preparation of philology teachers for the organization of extracurricular activities of students of general education institutions, which allowed to substantiate and construct a model for ensuring this process, to develop and experimentally test pedagogical conditions in the system of professional training of students at a higher education institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/263
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чайка Олена Вікторівна (к).pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.