Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2635
Назва: Специфіка самоставлення майбутніх вчителів та його психологічні чинники
Інші назви: Специфика самоотношения будущих учителей и его психологические факторы
Pequliauities selfrelation of future teachers : psychological factors
Автори: Кошлань, Ірина Григорівна
Koshlan, Iryna Grygorivna
Широкова, Наталія Олексіївна
Ключові слова: майбутні вчителі
психологічні чинники
самоставлення особистості
стиль сімейного виховання
future speakers
psychological factors
self-paced personality
style of family upbringing
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кошлань І. Г. Специфіка самоставлення майбутніх вчителів та його психологічні чинники / І. Г. Кошлань, Н. А. Широкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 103-108.
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати емпіричного дослідження особливостей самоставлення майбутніх вчителів. Самоставлення вивчалось у зв’язку зі стилем сімейного виховання як важливішим чинником його формування. Встановлено відповідність між специфікою самоставлення та певними стилями виховання. The results of empiric research of features of selfreflation of future teachers are represented in the article. Selfrelation was studied in connection with parenting as the major factor of its forming. Accordance is set between the pequliauities of selfreflation and certain parenting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2635
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shirokova, Koshlan.pdf663.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.