Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2635
Title: Специфіка самоставлення майбутніх вчителів та його психологічні чинники
Other Titles: Специфика самоотношения будущих учителей и его психологические факторы
Pequliauities selfrelation of future teachers : psychological factors
Authors: Кошлань, Ірина Григорівна
Koshlan, Iryna Grygorivna
Широкова, Наталія Олексіївна
Keywords: майбутні вчителі
психологічні чинники
самоставлення особистості
стиль сімейного виховання
future speakers
psychological factors
self-paced personality
style of family upbringing
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Кошлань І. Г. Специфіка самоставлення майбутніх вчителів та його психологічні чинники / І. Г. Кошлань, Н. А. Широкова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 103-108.
Abstract: У статті представлені результати емпіричного дослідження особливостей самоставлення майбутніх вчителів. Самоставлення вивчалось у зв’язку зі стилем сімейного виховання як важливішим чинником його формування. Встановлено відповідність між специфікою самоставлення та певними стилями виховання. The results of empiric research of features of selfreflation of future teachers are represented in the article. Selfrelation was studied in connection with parenting as the major factor of its forming. Accordance is set between the pequliauities of selfreflation and certain parenting.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2635
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shirokova, Koshlan.pdf663.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.