Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2592
Title: | Сутність інтегрованого навчання майбутніх економістів засобами англійської мови |
Other Titles: | The essence of the integrated training of future economists by means of the English language |
Authors: | Татаріна, Інна Олександрівна Tatarina, Inna Oleksandrivna Комарницька, В. О. Komarnytska, V. |
Keywords: | інтеграція інтегрований іншомовний навички вміння мотивація інтенсифікація аналіз integration integrated foreign skills motivation intensification analysis synthesis synergetic |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Татарина И.А., Комарницкая В.А. Сущность интегрированного обучения будущих экономистов средствами английскогоязыка. / И.А. Татарина., В.А. Комарницкая // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 1-2. – С. 119-124. |
Abstract: | У статті розглядається питання щодо значущості інтегрованого навчання в процесі вивчення іноземних мов майбутніми економістами. Сутність інтегрованого навчання майбутніх економістів буде полягати як у надбанні теоретичних знань з галузі економіки засобами іноземної мови, так і у їхньому практичному використанні. При цьому відбувається удосконалення іншомовних навичок та вмінь. Упровадження інтегрованих курсів в процесі підготовки майбутніх економістів підвищить їхню мотивацію під час вивчення англійської мови, а також буде сприяти інтенсифікації навчання завдяки необхідності більш глибокого аналізу та синтезу матеріалу, що вивчається. The paper analyzes the significance of integrated training of future economists during the process of the foreign language learning. The essence of integrated training of future economists will comprise the acquisition of theoretical knowledge on economics and their practical application. During the process of studying the foreign language skills are modified. The introduction of the integrated courses into the future economists training will increase their motivation while the English language learning and will assist the intensification of education due to the necessity of deeper analysis and synthesis of the material being learned. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2592 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tatarina.pdf | 503.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.