Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2540
Назва: Корекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення наступності в системі неперервного навчання математики
Інші назви: The correction of knowledge and skills of students as a means of ensuring the continuity in the system of long-period mathematics teaching
Автори: Черкаська, Л. П.
Матяш, Л. О.
Ключові слова: неперервність математичної освіти
наступність
корекція знань і вмінь
учні основної та старшої школи
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Черкаська Л. П., Матяш Л. О. Корекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення наступності в системі неперервного навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 123-126.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються особливості реалізації принципу наступності у навчанні математики. Корекція навчальних досягнень учнів основної та старшої школи досліджується з позиції створення основи для реалізації неперервності та наступності в освітньому процесі.В тезисах рассматриваются особенности реализации принципа преемственности в обучении математике. Коррекция знаний учащихся основной и старшей школы исследуется с позиции создания основы для реализации непрерывности и преемственности в образовательном процессе.The features of the mathematics teaching continuity principle are reviewed in the theses. The correction of educational achievements of middle and high school students are studied from the perspective of creating a base for the implementation of constancy and continuity in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2540
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherkas'ka, Matyash 2016.pdf394.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.