Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркаська, Л. П.-
dc.contributor.authorМатяш, Л. О.-
dc.date.accessioned2019-07-18T11:53:24Z-
dc.date.available2019-07-18T11:53:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧеркаська Л. П., Матяш Л. О. Корекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення наступності в системі неперервного навчання математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 123-126.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2540-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються особливості реалізації принципу наступності у навчанні математики. Корекція навчальних досягнень учнів основної та старшої школи досліджується з позиції створення основи для реалізації неперервності та наступності в освітньому процесі.В тезисах рассматриваются особенности реализации принципа преемственности в обучении математике. Коррекция знаний учащихся основной и старшей школы исследуется с позиции создания основы для реализации непрерывности и преемственности в образовательном процессе.The features of the mathematics teaching continuity principle are reviewed in the theses. The correction of educational achievements of middle and high school students are studied from the perspective of creating a base for the implementation of constancy and continuity in the educational process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнеперервність математичної освітиuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectкорекція знань і вміньuk
dc.subjectучні основної та старшої школиuk
dc.titleКорекція знань і вмінь учнів як засіб забезпечення наступності в системі неперервного навчання математикиuk
dc.title.alternativeThe correction of knowledge and skills of students as a means of ensuring the continuity in the system of long-period mathematics teachinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cherkas'ka, Matyash 2016.pdf394.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.