Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/254
Title: Соціально-філософський аналіз конвергентних технологій як суб’єкта інноваційного розвитку
Other Titles: Socio-philosophical analysis of convergent technologies as a subject of innovation development
Authors: Цира, Олександра Василівна
Tsyra, Oleksandra Vasylivna
Keywords: інновація
наукова інноваційна діяльність
інноваційний розвиток
концептуальна та інструментальна моделі інноваційної діяльності
інформатизація
нанонауки
конвергентні (високі) технології
нанотехнології
біотехнології
інформаційні технології
когнітивні технології
innovation
science innovative activity
the innovative development
conceptual and instrumental models of innovative activity
informatization
nanoscience
converging (high) technologies
nanotechnology
biotechnology
information technology
cognitive technology
synergetics
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Цира О. В. Соціально-філософський аналіз конвергентних технологій як суб'єкта інноваційного розвитку : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Олександра Василівна Цира; наук. кер. О. П. Пунченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 30 с.
Abstract: Дисертація присвячена дослідженню проблеми концептуально-цілісного соціально-філософського аналізу феномена конвергентних технологій як відображення інноваційного розвитку у сучасній цивілізаційній динаміці. The dissertation is devoted the investigation of the problem of conceptual and holistic social-philosophical analysis of the phenomenon of convergent technologies as a reflection of the innovative development in the modern civilization dynamics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/254
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsyra.pdf243.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.