Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2530
Назва: Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Інші назви: The role of succession in forming the subject mathematical competence of future teacher of primary school
Автори: Дика, Н. Д.
Ключові слова: наступність
принцип наступності
міжпредметні зв’язки
предметна математична компетентність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Дика Н. Д. Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 159-162.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано роль наступності в підготовці майбутнього вчителя початкової школи засобами міждисциплінарних зв’язків при вивченні курсів математичного циклу, а саме «Математика», «Методика викладання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі».Охарактеризована роль преемственности в подготовке будущего учителя начальной школы средствами междисциплинарных связей при изучении курсов математического цикла, а именно «Математика», «Методика преподавания математики в начальной школе» и «Инновационные подходы в изучении математики в начальной школе».The role of continuity in the training of future primary school teacher by means of interdisciplinary links in the study of math courses: "Mathematics", "Methods of teaching mathematics in primary school" and "Innovative approaches to the study of mathematics in primary school".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2530
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyka 2016.pdf402.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.