Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2530
Title: Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Other Titles: The role of succession in forming the subject mathematical competence of future teacher of primary school
Authors: Дика, Н. Д.
Keywords: наступність
принцип наступності
міжпредметні зв’язки
предметна математична компетентність
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Дика Н. Д. Роль наступності у формуванні предметної математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 159-162.
Abstract: Охарактеризовано роль наступності в підготовці майбутнього вчителя початкової школи засобами міждисциплінарних зв’язків при вивченні курсів математичного циклу, а саме «Математика», «Методика викладання математики в початковій школі» та «Інноваційні підходи у вивченні математики в початковій школі».Охарактеризована роль преемственности в подготовке будущего учителя начальной школы средствами междисциплинарных связей при изучении курсов математического цикла, а именно «Математика», «Методика преподавания математики в начальной школе» и «Инновационные подходы в изучении математики в начальной школе».The role of continuity in the training of future primary school teacher by means of interdisciplinary links in the study of math courses: "Mathematics", "Methods of teaching mathematics in primary school" and "Innovative approaches to the study of mathematics in primary school".
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2530
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyka 2016.pdf402.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.