Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2515
Title: Роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики
Other Titles: The role of self-determination in the formation of the individual style of pedagogical communication of the future teacher of a foreign language in the process of pedagogical practice
Authors: Добіжа, Н. В.
Keywords: індивідуальний стиль педагогічного спілкування
самовизначення
Я-концепція
компенсаторний механізм
педагогічна практика
специфіка предмету
індивідуальний стиль педагогічного спілкування
самовизначення
Я-концепція
компенсаторний механізм
педагогічна практика
специфіка предмету
individual style of pedagogical communication
self-determination
I-conception
compensatory mechanism
pedagogical practice
specific of the subject
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Добіжа Н. В. Роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики / Н. В. Добіжа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 244-254.
Abstract: У статті розкривається роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики. In the article there is proved an important role of self-determination while forming the individual style of pedagogical communication of a future teacher of foreign language in the process of pedagogical practice.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2515
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of self-determination.pdf540.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.