Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобіжа, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-07-18T07:19:39Z-
dc.date.available2019-07-18T07:19:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДобіжа Н. В. Роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики / Н. В. Добіжа // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 5-6. – С. 244-254.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2515-
dc.description.abstractУ статті розкривається роль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практики. In the article there is proved an important role of self-determination while forming the individual style of pedagogical communication of a future teacher of foreign language in the process of pedagogical practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectіндивідуальний стиль педагогічного спілкуванняuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectкомпенсаторний механізмuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectспецифіка предметуuk
dc.subjectіндивідуальний стиль педагогічного спілкуванняuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectкомпенсаторний механізмuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectспецифіка предметуuk
dc.subjectindividual style of pedagogical communicationuk
dc.subjectself-determinationuk
dc.subjectI-conceptionuk
dc.subjectcompensatory mechanismuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectspecific of the subjectuk
dc.titleРоль самовизначення у формуванні індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього учителя іноземної мови в процесі педагогічної практикиuk
dc.title.alternativeThe role of self-determination in the formation of the individual style of pedagogical communication of the future teacher of a foreign language in the process of pedagogical practiceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of self-determination.pdf540.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.