Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2502
Title: Реалізація наступності в навчанні геометричного матеріалу майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Implementing continuity in teaching geometric material to future primary school teachers
Authors: Іванова, Катерина Юріївна
Ivanova, Ekateryna
Keywords: наступність
неперервна освіта
професійна підготовка
вчитель початкових класів
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Іванова К. Ю. Реалізація наступності в навчанні геометричного матеріалу майбутніх учителів початкових класів // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 240-242.
Abstract: У статті розглянуто реалізацію наступності в навчанні геометричного матеріалу майбутніх учителів початкових класів. Окреслено актуальні проблеми, які необхідно розв’язати для забезпечення наступності як важливого чинника математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів.В статье рассмотрено реализацию преемственности в обучении геометрического материала будущих учителей начальных классов. Определены актуальные проблемы, которые необходимо решить для обеспечения преемственности как важного фактора математической подготовки будущих учителей начальных классов.The article deals with the implementation of continuity in training geometric material to primary school teachers. It is outlined the current problems that are needed to be solved for ensuring continuity as an important factor in the mathematical training of future primary school teachers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2502
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova 2016.pdf399.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.